سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین- محمد رسولی: شرکت اپل اعلام کرد علاقه‌مندان می‌توانند روز 29 ژوئن (8 تیر) آیفون را خریداری کنند.

پس از چند نوبت تاخیر در ارائه آیفون، سخنگوی شرکت اپل اعلام کرد که این تاریخ دیگر تغییر نخواهد کرد و به طور حتم کاربران می‌توانند در روز 29 ژوئن آیفون را در فروشگاهها مشاهده کنند
آیفون ترکیبی از یک تلفن همراه هوشمند و ابزار مدیا پلیر اپل (آیپاد) می‌باشد که با تکنولوژی بی‌سیم به اینترنت وصل شده و امکان دریافت و پخش فایلهای صوتی و تصویری را به صورت آنلاین خواهد داشت. این ابزار از تکنولوژی بی‌سیم شرکت AT&T  استفاده نموده است که پیشترها به نام سینگولار معروف بوده است. آیفون با توجه به ترکیب سخت‌افزاری درخواست شده از سوی کاربران دارای قیمتی بین 499 تا 599 دلار خواهد داشت. آیفون همچنین دارای صفحه کلید نبوده و به جای آن دارای یک صفحه قابل لمس (Touch Screen) می‌باشد که کاربران می‌توانند از آن برای اجرای دستورات خود استفاده کنند.

استیو جابز، مدیر اجرایی اپل، در ماه ژانویه و طی یک کنفرانس خبری با معرفی آیفون به عنوان یک پدیده فوق‌العاده موفق شد سهام این شرکت را در طول ماه‌های گذشته ثابت نگهدارد. با نزدیک شدن به زمان ارائه آیفون، سهام این شرکت حتی با افزایش قیمت نیز روبرو شده است که بسیاری تدبیر جابز در معرفی زودهنگام آیفون  را دلیل آن می‌دانند.

Rasouli@Hamshahri.org

کد خبر 23658

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز